2011. június 25., szombat

Felnőtteknek írtam-hangoskönyv - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Schütz Ila előadásában
2 CD
„ Ezt a könyvet felnőtteknek írtam. Az itt-ott megjelent, felnőtteknek szóló írásaim kedves olvasóinak ösztönzésére. Valóban érdekli Önöket, hogy mit írtam felnőtteknek? Én összegyűjtöttem, fogadják szeretettel. ”
Szállítási információk:
Személyes átvétel Budapesten lehetséges, előre megbeszélt helyen és időben(főként Belváros és 11. kerület, Móricz Zs. körtér és környéke, napközben a Moszkva térnél. )
Postai szállítás CSAK  ajánlottan, előre utalás után, mindenkori postai díjszabás szerint.
Kérem, csak akkor licitáljon ha egyetért a szállítási feltételekkel.
szállítási költség: 420ft
a cd teljesen új, bontatlan


Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Az aukció vége: 2011-07-13 14:25
. Felnőtteknek írtam-hangoskönyv - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése